Monday, July 25, 2011

Salam perkenalan

Salam sejahtera....
Selamat datang ke blog saya..

Dunia Seni Visual bersama Cikgu Zai

Minta maaf kepada sesiapa sahaja yang telah buka blog ini dan mencari sesuatu yang masih belum wujud. Bukan tak ada bahan tu, cuma belum di muat naik lagi....masih kesibukan..

Tujuan saya membuat blog ini adalah untuk membantu rakan-rakan guru dari seluruh negara dalam mendidik murid/pelajar...dan semestinya adalah pelajaran Pendidikan Seni Visual. Disebabkan KSSR mula wujud pada tahun ini, tajuk subjek juga bertukar menjadi Dunia Seni Visual....isi kandungan yang sama dan diperincikan lagi cuma sistem permarkahan sahaja yang berubah....termasuklah subjek-subjek yang lain.

Saya akan cuba sedaya upaya saya untuk memuat naikkan contoh RPT, contoh RPH, menyenaraikan aktiviti - aktiviti seni secara terperinci dan bergambar agar mudah difahami seraya dapat digunakan untuk membuat induksi di dalam kelas...

Saya juga akan beri link untuk memuat turun bahan untuk mengajar Seni Visual. Setakat ini dulu cerita dari saya. Sekian...wassalam....

No comments:

Post a Comment